hänt i månaden

2011-01-23 @ 21:30:00

nu kommer det lite bilder från den senaste tiden. hänt i veckan liksom men mera hänt i månaden. =)

för ett par veckor sen byggde vi en snögubbe med Ronja. den blev så här fin



Lova igen har kommit långt med sitt gående. hon har börjat...och fortsatt. och förlåt att filmen är felvänd men fick den inte som jag ville, så vänd på datorn eller huvudet. =)


den här helgen har fyllts med ostbricka,


shopping och dans och skoj. jag köpte en tunika åt mig so jag ska ha på jobb. hela 74 kronor.



Ronja fick en vinterjacka. den också billig, bara 99,50.


den fick hon för att ha på sig när vi åker till stan eller butiken eller så, så hon slipper ha halare/overall. och kunna vara i jeans som så här fint istället.



och Lova fick två par mysis byxor.



Peter fick faktiskt också nånting för vi köpte en till sån där styrgrej till wii:n så vi kan spela mario cart tillsammans. =) så han var lycklig över den.. och jag med..=)

igår var jag också och springa. håller ju på med ett program som ska ta mig till 5 km på 30 minuter. detta gör jag 3 gånger i veckan men för att göra lite extra och testa på så var jag och springa igår för att se hur långt jag orkar. jag orkade faktiskt 20 minuter bara springning och inte bara jogg utan ordentlig fart, så jag tror att jag fixar 5 km på 30 minuter om 6 veckor.

på kvällen hann vi också med lite dans till smurfarna. byxorna som Lova har är det andra paret som är nya. =)


idag var vi på isen och åkte skridskor. eller Ronja åkte och vi hejjade.
 

imoron blir det jobb och på tisdag börjar skolan igen..100% jobb och 25% skola, som egentligen går på 100% under en kort period. vi får väl se hur det blir.=)

Kommentarer

Postat av: Systeryster

Jättekult med lite uppdatering!!! Lova går ju jättebra, fullt ös! O jag tycker Ronja-gullet bara växer o växer,hon e ju så storflicka nu! Ha en bra vecka! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback