hej

2011-01-15 @ 20:36:24

jag vet att det är länge sedan det var någon uppdatering men vem har tagit tiden av mig och fört iväg den??? jag har ingen aning men i alla fall så har veckan varit fylld med jobb. har nu börjat mitt riktiga jobb som jag ska stanna på. =) skönt att kunna gå till ett och samma ställe varje dag och på riktigt lära känna barnen. men att jobba alla dagar på heltid gör också att jag är så trött på kvällen eftersom jag inte är van vid detta jobbande liv ännu så därför har det blivit lite dåligt med uppdateringar här också. dessutom ska jag i genom en sista kurs på skolan som har MYYYYCKET litteratur, så all ledig tid jag har så försöker jag att läsa förbrilt så jag blir klar med den också.

och vart vill jag komma med det här???? jo, att de kommande 8 veckorna kommer det troligtvist vara sparsamt med skrivning här, men sen igen så har jag ju inte så mycket att komma med heller eftersom det inte händer så mycket annat i mitt liv än jobb, skola och sova. =)

ciao så länge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback