snorre = snopp

2011-01-27 @ 15:15:33

ett samtal mellan min knappa femåring och hennes bästa kompis som är fem.

T: vet du min pappa har en skit stor snorre.
R: det heter faktiskt snopp.
T: ja men min syrra säger faktiskt snorre.
R: ja, men vet du? min pappa har en JÄTTE stor..eeh..va sa du att det hette?
T: snorre
R: ja, snorre.
T: jaha, då har väl våra pappor lika stora då.

detta måste nämnas att det även var gester med som visade den enorma storleken. =)

tänk att det började nu redan. att skryta om storlek. trodde faktiskt att det här var vanligare bland pojkar, men fel kan man ju alltid ha.. eller ibland i alla fall.
hahahahahahahaha!!!!!

Kommentarer

Postat av: Systeryster

HIHI!!! Dom e allt roliga som där små liven!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback