YEEEEEEYYYY

2011-01-03 @ 23:10:25

nu mina vänner....har jag fått ett JOBB!!!! ett riktigt ett som jag ska gå till från och med nästa måndag och varje dag året om..förutom mina kommande semestrar då förstås. =) fick klar besked idag om det jag redan visste lite om i onsdags. så nu är det sagt och gjort, jag har fått ett fast jobb som förskollärare. I LOVE IT!! fast jag har en kurs kvar i skolan så anställer de mig och tar in en vikarie för de dagar jag har skola. och det är ännu mera I LOVE IT!! för de skulle ha kunnat ta in vem som helst annan, för vi var ju bara ca 30 förskollärare som gick ut före jul och behöver jobb. så det var det om det. =) jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad.

och sedan har det kommit en del frågor om gårdagens filmer. Min åsikt är att killers var en lättsam och rolig film, inte den bästa men inte den sämsta jag har sett. riktigt sevärd och rolig. den andra vi såg, it´s complicated var också helt bra. mera rolig emellanåt och mindre rolig på andra ställen. blev mest arg på en mannen i filmen som var en mansgris. så nu vet ni. en kort och bra recension med bara åsikter..hahaha..

nu är jag så glad så efter att jag har druckit lite firas skumppa så ska jag gå och lägga mig i mitt lyckorus.. för detta med jobb här betyder också att jag inte behöver fundera på om barnen hamnar någon annastans än hos vår bästaste dagmamma. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback