nytt liv

2011-10-16 @ 19:27:45

nu har jag äntligen bestämt mig. har kommit på att min absoluta svaghet är godis och allt för mycket sånt. därför ska jag från och med imoron börja min karkkilakko/godisstrejk. denna ska vara åtminstone till jul. vet att jag kommer att behöva allt stöd och peppande men detta godisätande måste ta slut..ska dessutom skriva en lista på vad som ska räknas till godis alltså det jag får och inte får äta så jag inte i någon svag stund sedan tycker att jag kan äta någå som egentligen ändå är som godis. =)

tre gånger i veckan motion är ett måste!!! nu kör JAG i gång.. lycka till till mig. =)

Kommentarer

Postat av: Systeryster

JAg hejar på dig jättemycket! Du fixar det nog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback