ensam

2011-09-19 @ 20:19:24

så var jag ensam med flickorna. Peter har åkt iväg på jobb och är nu borta hela veckan. konstigt efter många veckor att ha honom hemma, men snabbt så vänjer jag väl mig vid det också.

varit en lååååång dag idag. på jobbet hade vi det vanlig måndagsmötet med en del nytt och en del gammalt. jobbigt med möte på måndag efter en skön helg, det blir liksom en så hård start på veckan och lång dag. men så är det bestämt oh ska så då också vara. funderar myclet på jobbet nu..finns mycket tankar som jag inte riktigt vet jag ska göra av. men i sinom tid så hittar väl också dom en plats..hoppas jag..

men nu har mina underbara flickor somnat så jag ska ta en liten stund på soffan och bara vara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback