så gick en vecka

2012-03-04 @ 19:51:13

nu är det en vecka sen vi kom hem från Sälen semestern. det var en skön vecka med mycket skidåkning, bastubad och socialt liv med barnen, mannen och pappa. =) Ronja gick i skidskola och hon blev riktigt duktig på åkandet faktiskt. Lova stod ockå på skidor tillsammans med mig och hon lärde sig i alla fall att hon måste stå själv på skidorna. =)





själv hann jag vara massor med barnen, vilket var jätte roligt för igen i veckan märkte jag hur mycket jobbet tar tid från oss. fik naturligtvis också skida själv en hel del och då åkte jag lite högre upp. men tro det eller ej så var jag inte en endaste gång liggande i backen. =)




självklart blev det också kärt återseende med "snögubben". som vi besökte allihop men Peter och jag fick chansen att åka lite bara vi två också. och jo det är snögubben som är bakom oss. =)



Vi hade skönt väder att vara ute i så lunchen serverades, som vanligt, utomhus. =)



nu har vardagen tagit fart igen. senaste vecka på jobb med många sena dagar och tidiga morgnar. men det är väl så det ska vara. nu har ju våren kommit hit ordentligt så dagarna känns lättare och trevligare. =)

helgen har fyllts med städning, tömning, genomgång av garderober och dylikt. på onsdag kommer målaren och ska börja tapetsera alla rum i huset så allt ska tömmas. men det blir ju fint i slutändan men blä vilket jobb.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback