en skön fredag kväll

2009-09-25 @ 19:04:21

så har det blivit fredag kväll.. hemmet är städat, gardinerna bytta, ljusen tända och det känns ganska lugnt och skönt här hemma.
det blev en riktig familje fredags mat, nämligen hemlagad pizza. den var riktigt god. så nu är den äten..


den ena prinsessan (den äldre av dom) myser i soffan, äter popcorn och tittar på "drutten och yena"..
 

den andra prinsessan sover som en liten gris i jätte sittern..


och min stora älskling njuter av lite vin i soffhörnet..


en skönare fredag får man verkligen söka efter..
själv ska jag ta en tidning och bara slappa, jag också, en stund. före alla kvällsbestyr drar igång..

ha en riktigt skön kväll och helg.
Kram på er alla som jag tycker om, ni vet vilka ni är..

Kommentarer

Postat av: Moí

O vilken skön Fredagskväll de blev :)

Inte för att lördagen blev så tokog heller.

Puss puss

Postat av: Denice

Ni verkar ha haft det underbart mysigt! Och gratulerar ännu för att ni alla är hemma äntligen.

Postat av: Anonym

va mysigt det ser ut som att ni haft det. gott me ded pizza! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback