hemma igen

2009-09-23 @ 10:30:59

nu har vi alla fått komma hem så familjen är samlad. dessutom är en extra son här, alltså Peter äldsta son. igår kom den minsta och jag hem, ja just det ja har ju inte skrivit om att jag i söndags åkte in på sjukhuset igen för att vara med minstingen. men nu så är vi hemma. det är så skönt att kunna vara här och dessutom få hjälp av både barnens far och lilltösen som nu mitt i allt har blivit stor. hon är så duktig och vill gärna vara med och hålla i famnen och mata, fast det går inte ännu riktigt. men duktig är hon i alla fall.



sen fick jag de underbara nyheterna att båda mina systrar är på väg hit, med bara en veckas mellanrum.. jeeee.. Johanna med barn kommer den 16 oktober och Maria kommer den 20 eller var det den 22 oktober, kommer inte riktigt ihåg (sori syster yster att minnet sviker, men jag tycker om dig ändå =) ). men hur som helst är det JIPPPPPPPPIIIIIIIII för det. sen är pappa och fafa på väg här nångång bara fafa har haft sin tandläkare och så tror jag säker att min mamma kommer snart på besök bara hon kommer bort från jobbet. 

det blir lite knappt med uppdateringar för min del men det finns liksom så mycket annat att tänka på och så behöver jag min power nap nångång under dagen då minstingen sover och lilltösen är hos dagmamma.

ha en bra dag alla och vi ses när vi råkas, eller någå sånt..

Kommentarer

Postat av: Moí

De e så jätteskönt att ha alla hemma, o få bara va :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback