partyn..

2009-09-02 @ 09:45:28

igår var det smyckesparty på menyn. det var svenska smyckenb med märket Pure Design som fanns att köpas. Jag hade trott att det är så dyrt att det inte finns en chans att jag skulle köpa någonting men så farligt var det inte. I alla fall så blev det ett halsband, ett halsbands smycke, ett arband och en ring..

  
Förutom detta så lovade jag att vara värdinna för Mary Kay i början av oktober.. så nu är det bara att samla ihop ett gäng för att sen spendera STORA pengar. för det vet jag att är dyrt.. nåja, men lite kul blir det säkert.

nu ska herrn snart köras till bussen igen och iväg på jobb så jag får väl se vad jag hitta på idag.

so long..

Kommentarer

Postat av: Moì

O du e värd varje smycke...

Men måste säga att de börjar bli lite "vuxen varning" på dessa partygrejer ;)

Luv U

Postat av: Catharina

haha.. nu ska du inte vara sån där. Mari konstatera idag också när hon fråga hur gamla dina barn nu är att usch vi blir också äldre, men jag nekade... hon var mest överraskad av Sophias och Mickes ålder.. tiden går fort.. men man är just så gammal och vuxen som man känner sig..så desså..=)

Postat av: Kicki

Hej.. Kul att du ska var värdinna för Mary Kay.

Jag använder bara de grejorna och jag är jättenöjd. Det är lite dyrt men detär väldigt drygt.. Hoppas ni mår bra och att magen växer så det knakar.

Vi har bestämt att vi sxak vänta till våren med att sälja huset, just nu är det trögt..

Annars så jobbar vi hela dagarna, så kvällarna går fort för man är trött och lägger sej tidigt.



Ha det jättebra och pussa Peter och Ronja från mej å Tommy.

Kram Kram

Kicki

Postat av: Moì

Ja ja "VUXEN VARNING" :) Ha d bäst min kära


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback