spännande natt framför

2009-09-06 @ 19:37:10

så har jag kommit till samma tidpunkt som jag var då tösen föddes. fast vi d det här skede visste jag ännu ingenting men efter natten så gjorde jag det. det betyder i alla fall att jag är lite spänd för kommande natt/nätter. blir liksom så att när jag lägger mig så hoppas jag bara att jag vaknar nästa morgon och är en dag närmare tills barnens pappa kommer hem. sen kan det börja hända någonting när som helst..

idag var det i alla fall träff med kompisar på stan över lite kaffe. den här dagen har gått lite bättre än gårdagen och imoron blir det vardag igen. fick t.om. tösen i duschen idag utan problem. hon skrattade t.om. genom hela sessionen att tvätta hår och så. oftast är det gråt och skrik och jag får veta att jag inte kan lika bra som pappa, mommo, gumor osv.. ungefär alla andra förutom jag då.. men sånt är det.

nu lite kvällis och sen tösen i säng och därefter lilla jag.. eller så himla liten är ju inte mera, men snart är det slut.. jeee....

gonatt och kom ihåg.. ha ingen ångest för att vardagen börjar imoron.. följande vecka går lika bra och snabbt som de tidigare veckorna. =)

Kommentarer

Postat av: Moì

Hej gumman, va roligt att läsa o se att du e så positiv :)

De e nog lika spännande för barnets far oxå, kan nog bli lite orolig sömn här oxå :)



Love You

Postat av: soffi

självfallet.. det är pga av min otroligt duktiga läxförhörerska som jag är så bra! ;D och tack btw. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback